عشق

دخترشرقی

سلام به وب من خوش آمدید(آرزو)

 



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت21:27---2 ارديبهشت 1392
کوچه رادیدی به وقت شب چه تنها میشود؟بی تواز ان کوچه هم تنهاترم...[گریه]

پویا
ساعت14:28---26 فروردين 1392
سلام اپم خوشحال میشم بهم سر بزنی منتظرم

فاطمه
ساعت0:21---15 فروردين 1392
وبت عاليه اگه موافق تبادل لينكي بهم سر بزن

سجاد
ساعت13:06---3 فروردين 1392
خوبان دائمی اند مناسبتها تنهابهانه ایست تاازبهترینهایادکنیم ۰۰۰اسمانت ابی دلت از غصه دنیا خالی !

سجاد
ساعت19:08---30 اسفند 1391
بهارت بےگل و بلبل نباشد،نگاهت خالے از سنبل نباشد،به گلزار محبت تا قیامت خودت گل باشے و عمرت سلامت ;-) عیدت مبارک

سجاد
ساعت18:04---20 اسفند 1391
سمـــت رפ صـــבا کنـלּ

امـــا …

یڪے هســﭞ . . .

ڪـہ פقتـے اسمــﭞ رפ میگـہ ، ،

لـــذﭞ مے بـــرے

פ بــا تمـــاґ وجــوב ، ،

בر جـפابش בوســـت בارے بــگـے :


سجاد
ساعت21:47---18 اسفند 1391
اگه کلید قلبی رو نداشتی قفلش نکن،اگه خداحافظی در راه است،سلام نکن،اگه دستی راگرفتی رهایش نکن،دفتری که بسته شد،دیگه بازش نکن.وقلبی که شکسته شد دیگه نازش نکن...

سجاد
ساعت6:22---13 اسفند 1391
عشق نمي پرسه اهل كجايي فقط ميگه توي قلب من زندگي كن
عشق نمي پرسه چرادور هستي فقط ميگه هميشه بامن هستي
عشق نميگه دوسم داري فقط ميگه دوستت دارم
عشق خيلي چيزهاي ديگه هم مي گه كه نبايدباور كني


مهسا
ساعت22:19---25 بهمن 1391


سجاد
ساعت19:32---23 بهمن 1391
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o


o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


علي
ساعت22:51---28 دی 1391
شما هم ايول داري !!!

علي
ساعت21:21---21 دی 1391
درود

به حق 5 تن ، ايشالله سال ديگه 5 امي رو هم ميزنه تو رگ ...
پاسخ:ایشالله همینطورم میشه


مهسا
ساعت19:22---21 دی 1391


علي
ساعت0:44---17 دی 1391
درود
اگر همه تحت تاثير قرار ميگرفتن ، دنيا گلستان ميشد .
شايد خيلي ها بيان و بگن تحت تاثير قرار گرفتيم ، ولي بدون اگر تو اون موقعيت قرار بگيرن ، جا ميزنن .
راستي اين گلم ديگه چي بود ؟
در اين كه سن من از تو كم تره شكي نيست ولي به كسي نگي بهتره .
ناراحت ميشه !!!
ممنون


sajad
ساعت18:37---15 دی 1391
سلام مرسی امدی راستی این ادرس جدید وارد لینکت کن وجوابش به ادرسی که میدم بده تا لینکت کنم

عنوان:جدیدترین عکس دنیا
ادرس:‌sajad0207.loxblog.com


کبوترمن
ساعت13:02---14 دی 1391
درآن هنگام که میگردد نفس در سینه ها خاموش،نمیخواهم کسی از مردن من باخبرگردد،
نمیخواهم پدر برهم نهدچشمان بازم را، نمیخواهم که مادر سختی جان کندنم بیند، ولی ای دوست اگر روزی رفیقی مهربان آمدزتو پرسید فلانی کو؟بگو در سنگر ناکامی و حسرت بسی جان داد ولي تالحظه آخر چنين ميگفت(رفیق من امیدمن)


یه خاطره تلخ...
ساعت0:33---10 دی 1391
کفشهایم میروند

بی آنکه بدانند

من از پاهایم چقــــدر جامانده ام !

















پایان


کبوترمن
ساعت22:19---7 دی 1391
من چه کنم خیال وبت منو رها نمیکنه بیا
امادلت به وعده هاش یکم وفا نمیکنه بیا
ندیدم کسی روکه مثل تو موندگار باشه
بیا
آدم خودش روکه تودل اینجوری جانمیکنه
بیا.


سجاد
ساعت11:59---7 دی 1391
شايدباهم بودن سخت تكرار شود امابه يادهم بودن راهرلحظه ميتوان تكراركرد

ミ★ミ ミ★ミ کلبه تنهایی ミ★ミミ★ミ amirali
ساعت9:08---7 دی 1391
هنوز هم وقتی باران می آید
تنم را به قطرات باران می سپارم
می گویند باران رساناست
شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند
.
.


poorya
ساعت22:56---6 دی 1391
یعنی میشه که ما دو تا یه روزی به هم برسیم ؟

مهم فقط رسیدنه ، حتی اگه کم برسیم

یعنی میشه خوشی بیاد دور ما توری بکشه ؟

به آرزوهاش برسه هر کی که دوری بکشه ؟

یعنی میشه شب بشینم دست روی موهات بکشم ؟

کاشکی بدونم چقـَدَر باید مکافات بکشم

یعنی میشه که شونه هات فقط پناه من باشه ؟

چرا تا حالا نشده ، شاید گناه من باشه

یعنی میشه که دستامون با هم مثه یه رشته شه ؟

هر کی برای اون یکی درست مثه فرشته شه

یعنی میشه با هم واسه خوشبختی زحمت بکشیم ؟

یه خواب راحت بکنیم ، یه آه راحت بکشیم

یعنی میشه بازم بگی دیوونتم من ، دیوونت ؟

دوباره عاشقم بشه اون دل مثل رودخونت

یعنی میشه با هم باشیم من و خدامون و خودت ؟

درست مثه تولدم ، درست مثه تولدت

یعنی میشه که جای من فقط روی چشات باشه ؟

تکیه کلام تو بازم ، من میمیرم برات باشه ؟

یعنی میشه فقط یه بار خدا به ما نگا کنه ؟

میگی نمیشه ولی من ، همش میگم خدا کنه

یعنی میشه تو دفترش یه لحظه اسم ما باشه ؟

یه چیزی بشکنه فقط ، اونم طلسم ما باشه

♥♥♥ آره عزیزم میشه قربونت بشم خیلی دوستدارم تو فقط فقط مال خود خود خودمی ♥♥♥


poorya
ساعت22:38---6 دی 1391
می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

می رسد روزی که تنها در کنار عکس من

قصه ء عشق کهنه ام را مو به مو از بر کنی

زندگی یک آرزوی دور نیست؛

زندگی یک جست و جوی کور نیست

زیستن در پیله پروانه چیست؟

زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست

گوش کن ! دریا صدایت میزند؛

هرچه ناپیدا صدایت میزند

جنگل خاموش میداند تو را؛

با صدایی سبز میخواند تو را

زیر باران آتشی در جان توست؛

قمری تنها پی دستان توست

پیله پروانه از دنیا جداست؛

زندگی یک مقصد بی انتهاست

هیچ جایی انتهای راه نیست؛

این تمامش ماجرای زندگیست


ミ★ミ ミ★ミ کلبه تنهایی ミ★ミミ★ミ amirali
ساعت21:18---6 دی 1391
خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم…

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده

او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد…

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم

که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری


پاسخ:مرسی عزیزم عالی بود


سجاد
ساعت18:42---6 دی 1391
اصفهانیه زنش میمیره روسنگ قبرش مینویسه:آرامگاه مرحومه مغفوره زری همسر دکتر جواد رحمانی متخصص گوش،حلق،بینی،سوراخ کردن گوش،ختنه،تزریقات آدرس:خیابان چهارباغ مجتمع پزشکان طبقه سوم عصرها4تا8

amirali.
ساعت15:50---6 دی 1391
سلام وب خیلی باحالی ونازی داری ممنون میشم به منم سر بزنید منتظر حضور گرم شماهستم عزیززززززززززززممممممم= DD

سجاد
ساعت10:23---6 دی 1391
ازنظرمن دنياخيلي نامرده كسي كه تورودوستدارتودوستش نداري وكسي كه تودوستش داري اون دوست نداره !كسي كه هم تودوستشداري هم اون بخاست خداهيچ وقت به هم نميرسند زندگي بيمعني اين

sajad
ساعت19:43---5 دی 1391
سلام ارزو وبت قشنگه من لینکت کردم راستی من که لینک نیستم منوباکبوتری در تاریکی بلینک
پاسخ:آدرس وبت اشتباهه دوباره وارد کن عزیزم مرسی
پاسخ:وبتو اشتباه داده بودی ولی پیدات کردم لینک شدی عزیزم


محمد
ساعت18:20---4 دی 1391
سلام لينك شدي اگه تونستي لينك كن

BAT (فیسبوک آبی)
ساعت23:51---3 دی 1391
like

anishfm
ساعت18:29---1 دی 1391
یلدا یعنی یادمان باشد که

زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت

پیشاپیش.

یلدا که تموم ؛ ولی مبارک گلم


mohammad
ساعت18:37---18 آذر 1391
link shodi.sar bezan

hamid
ساعت20:49---14 آذر 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 آذر 1398برچسب:,ساعت 15:18 توسط آرزو| |

Design By : Mihantheme